Първоначално публикувано от Kuku
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Подобрения и ремонти по Алфа 156 - с цени
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеМой много близък приятел, с който съм израстнал от дете.
Защо питаш?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Познаваме се от 22 години и през вечер сме заедно на маса
Аз самия участвам в почти всичките операции около ремонтите и обслужването на моите коли при него.
Както аз съм му клиент, така и той ми е клиент.
Определено и на мен ми се сториха малко пари, но цената е определена от множество странични факториsigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеПознаваме се от 22 години и през вечер сме заедно на маса
Аз самия участвам в почти всичките операции около ремонтите и обслужването на моите коли при него.
Както аз съм му клиент, така и той ми е клиент.
Определено и на мен ми се сториха малко пари, но цената е определена от множество странични факториAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Веднага ви заливам с въпроси....
1. Колата май събира 4,2л. масло, НО 4л. масло не стигнаха за появяването му на щеката - как успях да източа всичкото масло и само с още 200гр. тоооооолкова много ли ще се подобрят нещата?
2. Обратното, от 6л. антифриз изтекоха.... не съм сигурен колко точно, но долях едва 2,5л. до максимума на казанчето
3. Проблем ли е, че смених маслото в скоростите и показанията на новото масло в момента са една идея (~1мм.) над максимума на щеката?
4. Тая кола има ли катализатор веднага след турбото или е само долу след меката връзка?
5. Имаше още нещо....sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеВеднага ви заливам с въпроси....
1. Колата май събира 4,2л. масло, НО 4л. масло не стигнаха за появяването му на щеката - как успях да източа всичкото масло и само с още 200гр. тоооооолкова много ли ще се подобрят нещата?
2. Обратното, от 6л. антифриз изтекоха.... не съм сигурен колко точно, но долях едва 2,5л. до максимума на казанчето
3. Проблем ли е, че смених маслото в скоростите и показанията на новото масло в момента са една идея (~1мм.) над максимума на щеката?
4. Тая кола има ли катализатор веднага след турбото или е само долу след меката връзка?
5. Имаше още нещо....Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеВеднага ви заливам с въпроси....
1. Колата май събира 4,2л. масло, НО 4л. масло не стигнаха за появяването му на щеката - как успях да източа всичкото масло и само с още 200гр. - щеката не е твоятатоооооолкова много ли ще се подобрят нещата?- щеката не е твоята, ако колата е на равно
2. Обратното, от 6л. антифриз изтекоха.... не съм сигурен колко точно, но долях едва 2,5л. до максимума на казанчето- не си обезвъздушил
3. Проблем ли е, че смених маслото в скоростите и показанията на новото масло в момента са една идея (~1мм.) над максимума на щеката? - не
4. Тая кола има ли катализатор веднага след турбото или е само долу след меката връзка? - CF2 или CF3 е
5. Имаше още нещо....- сети се де
Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
1. Уж няколко пъти го мерих това масло, все на различни места, именно с идеята, че колата може да е под наклон, ама нъцки.... Днес сутринта колата със сигурност беше на равно и имаше една капка масло между белезите на щеката - довечера ще проверя пак.
2. Не, не съм обезвъздушавал, но всяка сутрин доливам по малко антифриз и явно ще навакса.
3. Идеално
4. CF3 е! Изтърбушения катализатор, който имам от 147 не пасва по никакъв начин и дори на вид няма нищо общо
5. Сетих се - От къде ще е най-добре (и най-лесно) да се източи хидравличната течност?sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение1. Уж няколко пъти го мерих това масло, все на различни места, именно с идеята, че колата може да е под наклон, ама нъцки.... Днес сутринта колата със сигурност беше на равно и имаше една капка масло между белезите на щеката - довечера ще проверя пак. - е виж си дали това ти е оригиналната щека, да си сменил картер с друг не вярвам
2. Не, не съм обезвъздушавал, но всяка сутрин доливам по малко антифриз и явно ще навакса. - опасно и то много. Прави въздушна възглавница и може да прегрее дори ликално
3. Идеално
4. CF3 е! Изтърбушения катализатор, който имам от 147 не пасва по никакъв начин и дори на вид няма нищо общоТрябва да има
5. Сетих се - От къде ще е най-добре (и най-лесно) да се източи хидравличната течност? - от маркуча под казанчето, където се връща. Но ти трябва 1л. за промивкаAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
1. Не, не съм сменял картер, но и не виждам причина някой да сменя щеката
2. Мислех, че като завърти антифриза ще се обезвъздуши и то явно така става, но по-бавно.
4. Ми аз след турбото виждам съвсем нормална (чугунена или каквато е там) тръба и не вярвам вътре да има нещо, защото е два пъти по-тясна от катализатора на 147
5. От маркуча между казанчето и помпата? Взел съм 2л. хидравлична течност.sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение1. Не, не съм сменял картер, но и не виждам причина някой да сменя щеката- 4.2 литра - друга причина не виждам да не се покаже
2. Мислех, че като завърти антифриза ще се обезвъздуши и то явно така става, но по-бавно. - Не, опасно е. Отвий си пробката на радиатора горе вляво
4. Ми аз след турбото виждам съвсем нормална (чугунена или каквато е там) тръба и не вярвам вътре да има нещо, защото е два пъти по-тясна от катализатора на 147Трябва да е "бидонче"
5. От маркуча между казанчето и помпата? Взел съм 2л. хидравлична течност. - може да не стигнеAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
5. Източваш колкото може, ако те влече, удряш 10-тина лока на рейката във всяко положение (ще изтече още), свързваш маркуча пак, пълниш догоре казанчето, пак по 10-тина лока на рейката, пак доливаш, палиш, гасиш, доливаш. Ако след всичко това течността не е бистра, повтаряш цялото упражнение докато си доволен от бистротата на течността в казанчето, добре е между източванията да поработва мотора по 1-2 минути, само внимавай да не го запалиш без течност или с недостатъчно такава, защото помпата има доста кратък живот "на сухо" (може и да е някакви секунди)...
Comment
Comment